dissabte, 29 de maig del 2010

Hummer: el cotxe luxos mes gran

La història Del HUMMER comença el 1979 amb competició per al desenvolupament d'un vehicle trobar les normes més altes de l'Exèrcit en un Multi-propòsit de Mobilitat Alta el Vehicle De rodes (HMMWV). Com aquesta raça de desenvolupament va començar, Teledyne i Defensa de Chrysler (després va vendre a la General Dynamics) ja tenia plans en les seves taules del dibuix. El vehicle de Chrysler proposat era una versió adaptada del Saluki desert pla. mentre el seu col.lega de Teledyne va saltar del pla d'un vehicle conegut com la unça. No obstant això AM General semblava estar bé darrere dels altres, la companyia va passar a aquesta competició sense les nocions del pla preconcebudes, enrotllades seves mànegues, i aviat va crear un original - el HUMMER.

És el prototip de General HUMMER va anar a provar al desert de Nevada el 1980 de juliol - només onze mesos dels seus principis de taula de pla. Aquest va ser el primer de molts descobriments que van demostrar l'habilitat de la companyia i direcció. L'Exèrcit tenia tres competidors seriosos ara amb vehicles sota la prova.

La procuració formal de l'Exèrcit de vehicles de la prova va començar el 1981 de febrer. Sis propostes van entrar d'indústria i es van avaluar contra la característica tècniques de HMMWV de l'Exèrcit. Els tres la majoria dels plans sensibles va ser seleccionat, i al juny que es van atorgar 1.981 contractes a la General Dynamics, Teledyne i AM General. Els vehicles de la prova a ser adquirits de cada companyia incloure Portadors del REMOLC, Portadors de Tropa de Càrrega i Mini i Maxi Ambulància variant.

Les gafases de l'exèrcit eren summament severes amb demandes per l'armadura de llum, aigua profunda que gual capacitat, i Àrtic i desert l'habilitat operacional de nomenar un just uns, així com la fiabilitat absoluta, durabilitat i maintainability, que els constrenyiment de pes de Vehicle van requerir descobriments de l'aplicació materials. Tots això i simplement deu mesos per fer-ho - encara un altre joc de desafiaments per AM General.

Una vegada més PM General que va demostrar el seu tremp quan es va tornar la primera companyia per completar els seus vehicles de la prova. Prototip que es van lliurar Hummers a Exèrcit que demostra terres a Aberdeen i Yuma, ia un lloc de la prova en el Fort Caçador-Liggett el 1982 d'abril.

La fase de la prova de l'Exèrcit es va fixar sobre un cinc període del mes després del qual una trucada per a les propostes de la producció es faria dels contractistes competint. ÉS General va prendre això en pas llarg com les seves Bufón ser els primers vehicles a completar comprovació de durabilitat. La companyia també va passar per la comprovació rigorosa amb els vehicles més lleugers i les avaluacions de l'actuació altes. Clarament, l'HUMMER havia anotat com l'ofrena tècnica superior.

Seguir AM la proposta de la producció de General, aquests "es van atorgar vehicles del superior 'finalment el HUMMER producció contracte inicial el 1983 de març, requerint 55,000 vehicles de lliurar sobre un cinc període de l'any.

De l'estampació a temps a AM els Mishawaka de General planten al lliurament dels primers vehicles de prova de producció va prendre simplement sis mesos - un altre èxit notable per AM General.



cotxes de luxe en la actualitat



Llamborghini reventon roadster

Nosaltres vam optar per autoconvencem que simplement no existia. Lamborghini va construir 20 d'aquests cotxes hiperexòtics i així, sense més, el va deixar de fabricar, per sorpresa (i espant) dels seus més grans fanàtics. Doncs be, ha tornat, i aquesta vegada sense sostre. Igual que la versió hardtop, el Roadster té un motor V12 de 6.5 litres, amb 661 cavalls de força i 487 lliures-peu de torca. La transmissió i-Gear, manual automatitzada de 6 velocitats i el all-wheel drive són equipament estàndard.




Ferrari 599 GTB Fiorano HGTE


Ferrari torna a fer gala de tot el seu arsenal mecànic amb el kit d'accessoris HGTE per al 599 GTB Fiorano. La marca italiana ja ho ofereix per a alguns dels mercats tant per models anteriors a 2008 com posteriors. Recentment, s'han donat a conèixer els detalls concrets del kit de preparació HGTE (abreviatures de Handling GT Evoluzione) de 599 GTB Fiorano. En les sigles, ja ens indica part de l'objectiu final que s'han marcat en Maranello: augmentar el control, eficàcia i gaudeixi de la seva bèstia esportiva de 620 CV. El motor original, l'estratosfèric 6.0 V12, no rep una aportació extra de potència, encara que altres importants elements de la tècnica de la bala italiana sí que són diferents.






Aston Martin DBS Volante


Aston Martin presenta el DBS Volante, el Supercar anglès a l'aire lliure. El seu atractiu i peculiaritat fan d'aquest cotxe un descapotable ple de sensacions i comoditat, sense oblidar el luxe. En només 14 segons amaga la caputxa, fabricada de tela per minimitzar el pes al màxim.És el convertible nombre 16 de tots els Aston Martin en 95 anys d'història. El model com és típic a la casa, incorpora la darrera i més luxosa tecnologia. El sistema d'àudio, Bang & Olufsen Beo sound DBS de 13 altaveus. A més, aquest sistema d'àudio, s'adapta al soroll del vent al descapotable perquè no es perdi la qualitat del so i es mantingui. L'entapissat acumula fins a set tipus diferents de cuir per aconseguir l'acabat perfecte. En aquests detalls es basen això de Aston Martin per aconseguir un cotxe Bond. El motor és el mateix que el del DBS normal. Un 6.0 litres V12 de 510 cv. La velocitat màxima és de 191 mph, uns 308 Km / h. Accelera de 0-100 km / h en menys de 4.3 segons. És clar que la capota només aguanta fins a una velocitat de 50 km / h. Altres detalls com la caixa de canvis que pot ser manual o seqüencial de 6 velocitats, o els frens de carboni i ceràmica, fan d'aquest Supercar descapotable un fort rival.

cotxes de luxe antics

Bugatti Type 57C Atlantic



Aquest Bugatti 57 Type 57 SC Atlantic del 1936 molt probablement sigui un dels vehicles més bonics que mai s'hagin creat, ho diu el fet d'haver estat mereixedor de guardons tan importants com el Concours d'Elegance de Pebble beach 2003.Tenint en compte això ens podem anar fent a la idea de per què el seu comprador, del qual desconeixem la identitat, ha decidit invertir semblant dineral en aquest vehicle.Ara parlem de les peculiaritats del Bugatti 57 Type 57 SC Atlantic.

El més característic d'aquest vehicle és la seva carrosseria arrodonida i la carena que la recorre de punta a punta.Aquesta es va dissenyar així per imposicions dels materials escollits (un aliatge de magnesi i alumini), finalment es va construir en alumini però van decidir mantenir la carena per qüestions estètiques.D'altra banda, en el gegantí morro del Atlantic s'amagava un vuit cilindres en línia de l'època de 3.300 cc, amb un compressor mecànic tipus Roots que feia que desenvolupés 210 CV de potència. En fi, no cal que digui que va trencar esquemes en la seva època, n'hi ha prou saber que amb el seu reduït pes (953 kg) es marcava el 0 a 100 km / h en menys de 10 segons, era un autèntic Veyron de l'època .









Ferrari 250 GTO

El Ferrari 250 GTO és per a molts una de les màquines més belles mai construïdes a Maranello...

Guanyador per naturalesa des del seu naixement el 1962, la seva bella silueta dibuixada per Giotto Bizzarrini s'ha convertit en atemporal i segueix sent tot un referent entre els més destacats automòbils esportius de tots els temps.

La seva producció va ser realment molt escassa, uns 27 exemplars, més altres sis construïts en una segona sèrie dels quals alguns van ser equipats amb un motor de més cilindrada, i tres més el 1964, amb una silueta més radical i aerodinàmica, i amb algunes millores de potència en els seus motors.

Per aquest motiu, potser és un dels Ferrari més difícils de veure al nostre país i el poder estar a prop d'un d'aquests esportius, causa a qualsevol bon ferrarista, unes sensacions molt especials.














Rinspeed sQuba

La firma de cotxes suïsa Rainspeed ha lograt fer un prototip el qual pot navegar i submergir-se totalment ecològic i respectable amb el medi ambient.

Squba esta construit sobre un lotus Elise, canvian-ne el motor per un de elèctric i fent-ne unes modificacions a la carroceria per tal de que sigui més resistent a l'aigua. El petit però facinant cotxe pot passar de l'esfalt a l'aigua sense complicacions i fins i tot submergir-se fins a 10 metres.

Squba incorpora al costat del motor una bombona d'aire comprimit per a cada ocupant per la imersió i per raons de seguretat es descapotable per tal de sortir sense complicacions en cas de emergencia.

La inovació hi es present ja que pot conduir-se sol amb un sofisticat sistema de lasers sensors. Es totalment respectable pel medi ambient ja que la seva emissió es zero gracies al motor elèctric.

Per terra té una velocitat notable ja que supera els 120 km/h en canvi per l'aigua no es tan ràpid amb els seus 6 km/h en superfície i 3 km/h submergit.