dissabte, 29 de maig del 2010

Hummer: el cotxe luxos mes gran

La història Del HUMMER comença el 1979 amb competició per al desenvolupament d'un vehicle trobar les normes més altes de l'Exèrcit en un Multi-propòsit de Mobilitat Alta el Vehicle De rodes (HMMWV). Com aquesta raça de desenvolupament va començar, Teledyne i Defensa de Chrysler (després va vendre a la General Dynamics) ja tenia plans en les seves taules del dibuix. El vehicle de Chrysler proposat era una versió adaptada del Saluki desert pla. mentre el seu col.lega de Teledyne va saltar del pla d'un vehicle conegut com la unça. No obstant això AM General semblava estar bé darrere dels altres, la companyia va passar a aquesta competició sense les nocions del pla preconcebudes, enrotllades seves mànegues, i aviat va crear un original - el HUMMER.

És el prototip de General HUMMER va anar a provar al desert de Nevada el 1980 de juliol - només onze mesos dels seus principis de taula de pla. Aquest va ser el primer de molts descobriments que van demostrar l'habilitat de la companyia i direcció. L'Exèrcit tenia tres competidors seriosos ara amb vehicles sota la prova.

La procuració formal de l'Exèrcit de vehicles de la prova va començar el 1981 de febrer. Sis propostes van entrar d'indústria i es van avaluar contra la característica tècniques de HMMWV de l'Exèrcit. Els tres la majoria dels plans sensibles va ser seleccionat, i al juny que es van atorgar 1.981 contractes a la General Dynamics, Teledyne i AM General. Els vehicles de la prova a ser adquirits de cada companyia incloure Portadors del REMOLC, Portadors de Tropa de Càrrega i Mini i Maxi Ambulància variant.

Les gafases de l'exèrcit eren summament severes amb demandes per l'armadura de llum, aigua profunda que gual capacitat, i Àrtic i desert l'habilitat operacional de nomenar un just uns, així com la fiabilitat absoluta, durabilitat i maintainability, que els constrenyiment de pes de Vehicle van requerir descobriments de l'aplicació materials. Tots això i simplement deu mesos per fer-ho - encara un altre joc de desafiaments per AM General.

Una vegada més PM General que va demostrar el seu tremp quan es va tornar la primera companyia per completar els seus vehicles de la prova. Prototip que es van lliurar Hummers a Exèrcit que demostra terres a Aberdeen i Yuma, ia un lloc de la prova en el Fort Caçador-Liggett el 1982 d'abril.

La fase de la prova de l'Exèrcit es va fixar sobre un cinc període del mes després del qual una trucada per a les propostes de la producció es faria dels contractistes competint. ÉS General va prendre això en pas llarg com les seves Bufón ser els primers vehicles a completar comprovació de durabilitat. La companyia també va passar per la comprovació rigorosa amb els vehicles més lleugers i les avaluacions de l'actuació altes. Clarament, l'HUMMER havia anotat com l'ofrena tècnica superior.

Seguir AM la proposta de la producció de General, aquests "es van atorgar vehicles del superior 'finalment el HUMMER producció contracte inicial el 1983 de març, requerint 55,000 vehicles de lliurar sobre un cinc període de l'any.

De l'estampació a temps a AM els Mishawaka de General planten al lliurament dels primers vehicles de prova de producció va prendre simplement sis mesos - un altre èxit notable per AM General.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada